Sitemap
Recent Posts
Prijava na novice

    Ime in priimek

    Elektronski naslov

    Upravljanje človeških virov
    Dimnikarski informacijski sistemu
    program za dimnikarje, kataster, dimnikarski informacijski sistem, dimnikarski program
    174
    post-template-default,single,single-post,postid-174,single-format-standard,river-core-1.0.5,river-theme-ver-2.2,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

    Upravljanje človeških virov

    Tokrat bi vam želeli predstaviti upravljanje človeških virov znotraj podjetja, saj je prednost DIS-a drugimi programi za vodenja in evidentiranja dela, da združuje baze podatkov o vaših strank in dimnikarjih, s čemer omogoči učinkovito upravljanje dogodkov, aktivnosti in razmerij, ki nastajajo.

    Omenili smo preglednico objektov, ki natančno prikazuje stanje opravljenih del. Relacija med strankami in dimnikarji vam omogoča evidenco nad opravljenimi deli posameznega dimni-karja. Na ta način lahko sledite učinkovitosti zaposlenih. Koristnost funkcije, ki vam omogoča vpogled v informacije za vsakega dimnikarja, se kaže že pri izdelavi delovnih nalogov, saj lahko plan dela učinkovito optimizirate glede casino spiele na razpoložljivost zaposlenih dimnikarjev. Dopusti, bolniške in druge odsotnosti se zabeležijo direktno na vsakem od zaposlenih, zaradi česar jih sistem ne upošteva pri planiranju dela v terminih, ko je zabeležena njihova odsotnost.

    Slika prikazuje evidenco dimnikarjev, njihovo vlogo v podjetju, odsotnost od dela (dopusti, bolniške), osebne podatke, ipd. V primeru prekinitve delovnega razmerja je potrebno izbrisati le kljukico v stolpcu active, še vedno pa ostanejo v bazi zabeleženi in dostopni vsi podatki o opravljenem delu dimnikarja.

    Razporeditev njegovih stank med ostale dimnikarje vam bo tako vzela le nekaj minut. Vsi potrebni podatki so zbrani na enem mestu in brskanje po fasciklih ni potrebno.

    0