Sitemap
Recent Posts
Prijava na novice

Ime in priimek

Elektronski naslov

Dimnikarski informacijski sistem | Se investicija v program za upravljanje dimnikarski storitev res povrne?
Dimnikarski informacijski sistemu
program za dimnikarje, kataster, dimnikarski informacijski sistem, dimnikarski program
145
single,single-post,postid-145,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
dis_box

Se investicija v program za upravljanje dimnikarski storitev res povrne?

Moj kolega, direktor storitvenega podjetja mi je povedal, da je z uvedbo novega programa za vodenje njegove dejavnosti prihranil cca. 50% časa svojih delavcev. Če izračuna, koliko je prihranil samo s tem, je že več kot 2x pokril investicijo v nov program.  Kot ponudnik programa za dimnikarske storitve, stojim za tem, da uvedba programa za dimnikarske storitve optimizira dejavnost,  poveča storilnost in se odplačuje tako rekoč sam od sebe.

Gre za sodoben sistem, ki v celoti podpira proces izvajanja dimnikarskih storitev. Postopek od načrtovanja sezone, izdajanja najav, izdelave urnikov, delovnih nalogov, zajema rezultatov meritev, izdaje računov in obveznih poročil poteka avtomatsko in v elektronski obliki. Podjetje enostavno upravlja s podatki svojih klientov in nadzira porabo časa in razpored opravljanja storitev.

Nekaj izmed glavnih prednosti sistema:

  • Vse dokumente je možno izvoziti v druge programe.
  • Vsi premiki in dogodki v programu se beležijo. S tem imate popolni nadzor nad zaposlenimi in uporabniki.
  • Nudi obdelavo vseh podatkov (npr. seznam uporabnikov, ki niso omogočili izvajanja storitev, seznamuporabnikov, ki imajo negativne meritve …).
  • Sistem lahko nadzira dimnikarja in vam izdela ustrezno poročilo o opravljenem delu, npr. kje je opravil manj storitev, kot bi jih sicer lahko.
  • Vnosi dokumentov so avtomatski, s čimer se prihrani pri administrativnih delih omogoča več časa za nadzor na terenu.
  • Vse možne pomanjkljivosti, vrste kurilnih naprav, vrste gorilnikov, … so v bazi, s tem ne prihaja do uporabe različnih izrazov za isto stvar. Prav tako se roki za odpravo iste pomanjkljivosti pri vsakemu zaposlenemu enaki in ne prihaja do razlik.
  • In še mnogo več …

Aljaž Mavrič, direktor DIS

No Comment

0

Sorry, the comment form is closed at this time.