Sitemap
Recent Posts
Prijava na novice

Ime in priimek

Elektronski naslov

Dimnikarski informacijski sistem | Upravljanje najav
Dimnikarski informacijski sistemu
program za dimnikarje, kataster, dimnikarski informacijski sistem, dimnikarski program
167
single,single-post,postid-167,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Upravljanje najav

V zaostrenih konkurenčnih razmerah so uspešnejša podjetja z inovativnimi delovnimi procesi, ki so uporabnikom prijazni ter se hitro prilagajajo spremenjenim potrebam, zahtevam ali željam strank. Tokrat vam predstavljamo, kako s pomočjo DIS izboljšate komunikacijo s strankami in vzpostavite kvaliteten sistem nadzora nad delom zaposlenih ter sledenja storitev pri naročnikih.

Izdane najave pogosto povzročijo, da v dimnikarskih podjetjih “pregorijo linije”. Telefonski klici strank, ki želijo spremeniti termin obiska, določiti točno uro in podobno, dosežejo obseg, pri katerem postane delovni proces težko obvladljiv, v takšni zmešnjavi pa se poveča tudi možnost, da naredite neželene napake. Izziv DIS je podpreti vašo komunikacijo s strankami ter jo narediti gladko in čim bolj enostavno. Pri tem so hitrost dostopa do podatkov najav ter njihova urejenost in preglednost ključnega pomena, online casino v veliko pomoč pa je tudi hitri vpogled v zgodovino obiskov in opravljenih storitev pri konkretni stranki.

S pomočjo DIS postanete lahko maksimalno fleksibilni in se sproti prilagajate željam vaših naročnikov, hkrati pa vedno ostajate v zakonsko določenih okvirih in normativih. Bojazen, da bi zaradi upoštevanja želja strank izgubljali pregled ali nadzor nad podatki, je povsem odveč.

dis_blog3

Pregleden prikaz dnevnega plana je priročno in koristno orodje tudi takrat, ko želite odpovedati vaš obisk (npr. zaradi bolezni ali drugih nepredvidenih situacij), saj vam omogoča hitro in natančno obveščanje strank, ki čakajo na obisk vašega dimnikarja.

No Comment

0

Sorry, the comment form is closed at this time.